Man borde veta i förväg när någon skriver på ens tråd
Forum
> Mugglarportalen
> Man borde veta i förväg när någon skriver på ens tråd
|
Borttagen
|
När man har gjort en egen tråd hr man ju lätt att glömma bort att kolla om någon har gjort ett inlägg där, eller om man har gjort fler trådar kanske man inte orkar kolla alla, så det vore jätteskönt om det kunde komma som ett meddelande eller nånting när någon har skrivit. som det brukar vara på andra sidor, som facebook och quizazz. vilka håller med?
22 jul, 2012 00:21
|
|
Borttagen
|
^Du kan ju bevaka din tråd? 
22 jul, 2012 00:56
|
|
Borttagen
|
va dum ja va som inte tänkte på det xD ^
22 jul, 2012 01:35
|
Du får inte svara på den här tråden.