Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

presenter

Forum > Mugglarportalen > presenter

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag tycker att det skulle vara jättebra om man kunde köpa små presenter eller kort i trollkarlsstaden som man sedan kan skicka till sina vänner eller ge som ett litet "minipris" i tävlingarna som finns här. Det kan till exempel vara en bukett rosor, pumpapastejer, ett kort(inte chokladgrodekort) som det står något på (tex Grattis på födelsedagen, Grattis du har vunnit en tävling, krya på dig osv).

I would have died! I would have died rather than betray my friends

19 jul, 2012 16:50

Forum > Mugglarportalen > presenter

Du får inte svara på den här tråden.