Chatt på duellklubben!
Forum > Mugglarportalen > Chatt på duellklubben!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Hej alla mugglisar, och nu vänder jag mig också till Li och Erfa.
Jag vet att jag borde skicka det här via ugglepost till Li eller Erfa, men jag vill dela med mig av denna idé. Någon måste ju ha sett, att i spel, t.ex. i mobilen, som Wordfeud, Rumble, etc. brukar det ju finnas chatt. Det är ju kul att skriva kanske "Wow, vilken dunderträff!" om man fick till ett bra drag, och därför tycker jag att man kan ha en chatt i Lockmans duellklubb. En i varje match, bara för en själv och den personen man duellerar med. Ingen stor allmän chatt, utan liksom en i varje i duell. Någon som tycker det verkar vara en bra idé? ![]()
19 jul, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Det var en bra idé!
19 jul, 2012 15:34 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
19 jul, 2012 15:42 |
|
JosefinFini
Elev |
19 jul, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara helt sjukt bra!
19 jul, 2012 16:13 |
|
Irah
Elev |
19 jul, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Jag menar absolut inget illa, men det är väldigt jobbigt när folk gör en ny tråd, när man själv har gjort en tråd om det
19 jul, 2012 21:40 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tänkte på det en gång när jag råkade ta gnistor (jag var typ i lvl 2) istället för nån bra, då skulle man ju kunna skriva där
![]()
19 jul, 2012 21:51 |
|
Miss_Green
Elev |
19 jul, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Jättebra idé!
19 jul, 2012 22:23 |
Forum > Mugglarportalen > Chatt på duellklubben!
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen