Quidditch! :D En liten ide...
Forum > Mugglarportalen > Quidditch! :D En liten ide...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
allealicia
Elev |
Ja, det har ju kommit en användning för trollstavar nu (Love it, btw) så jag tänkte om det kanske skulle komma en liten användning för kvastarna nu?
Typ om man kunde spela Qudditch eller nått? =) Vad tycker ni?
16 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av allealicia: Bra idé, taggar Erfa Ja, det har ju kommit en användning för trollstavar nu (Love it, btw) så jag tänkte om det kanske skulle komma en liten användning för kvastarna nu? Typ om man kunde spela Qudditch eller nått? =) Vad tycker ni? 16 jul, 2012 20:40 |
|
Molly Potter
Elev |
Skrivet av allealicia: Ja, det har ju kommit en användning för trollstavar nu (Love it, btw) så jag tänkte om det kanske skulle komma en liten användning för kvastarna nu? Typ om man kunde spela Qudditch eller nått? =) Vad tycker ni? bra ide !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dans är livet!!! <3 16 jul, 2012 20:52 |
|
.:Elise:.
Elev |
16 jul, 2012 22:19 |
|
allealicia
Elev |
16 jul, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Super bra ide!!
17 jul, 2012 17:35 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Åh det skulle vara awesome
![]()
17 jul, 2012 17:43 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Åh det skulle vara awesome Qudditchcup
17 jul, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Vad bra ide!!
17 jul, 2012 21:06 |
|
Soda
Elev |
17 jul, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen