Mer godis i godisbaronen!
Forum > Mugglarportalen > Mer godis i godisbaronen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jillardo
Elev |
till exempel bertie botts bönor, eller pumpapastejer, vad som helst, det blir roligare med desto mer godis!
Love is a title of a book who has over a million stories kept inside. 28 jan, 2011 16:30 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Jillardo: till exempel bertie botts bönor, eller pumpapastejer, vad som helst, det blir roligare med desto mer godis! Låtter gott !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 17:42 |
|
Tilly Potter
Elev |
Ja det hade varit kul med Bertie Botts bönor!
Wizarding World Of Harry Potter :'3 28 jan, 2011 18:02 |
|
jan
Elev |
28 jan, 2011 18:05 |
|
EMELESEL
Elev |
ja! och så kunde man få olika smaker hela tiden, det kunde kosta typ 10 knutingar för en böna och en galleon för en ask med typ 10 stycken i!
28 jan, 2011 18:23 |
|
jan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: ja! och så kunde man få olika smaker hela tiden, det kunde kosta typ 10 knutingar för en böna och en galleon för en ask med typ 10 stycken i! Ja fråga Erfa om han kan göra det !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 18:27 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: ja! och så kunde man få olika smaker hela tiden, det kunde kosta typ 10 knutingar för en böna och en galleon för en ask med typ 10 stycken i! Ja fråga Erfa om han kan göra det !!! ja!!! 28 jan, 2011 18:35 |
|
Micka
Elev |
Håller med!
29 jan, 2011 08:22 |
|
Pixie
Elev |
29 jan, 2011 09:16 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: ja! och så kunde man få olika smaker hela tiden, det kunde kosta typ 10 knutingar för en böna och en galleon för en ask med typ 10 stycken i! Ja fråga Erfa om han kan göra det !!! har du frågat? 29 jan, 2011 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen