Er innersta önskan!
Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WaitingRose
Elev |
Om ni ställde er framför Erisedspegeln, vad skulle ni se?
Jag tror att jag skulle se mig själv och min pojkvän ståendes framför en stor herrgård med en jättevacker trädgård som jag har planterat alla växter i själv. Det tror jag kan va min innersta önskan som den lilla galna "florist" jag är! Papoy! Papoy! 28 jan, 2011 12:30 |
|
Beata
Elev |
Jag skulle förstås stå tillsammans med Hp-trion framför Hogwarts i en skoldräkt, trollspö och uggla. OMG! Jag är en häxa
(Kanske inte min allra största "verkliga" dröm, men visst skulle det vara super, super, superkul!?)
28 jan, 2011 12:51 |
|
WaitingRose
Elev |
Ja det vore awsome!
Papoy! Papoy! 28 jan, 2011 13:22 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Jag skulle stå bredvid en kille som jag är typ störtkär i...
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 28 jan, 2011 14:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vet inte, är rädd för vad jag skulle se
Men jag tror att jag skulle se mig själv, Erfa, våra barn och ett fint mysigt hus med fin trädgård without something there is no nothing 28 jan, 2011 14:29 |
|
Borttagen
|
Skulle nog se mig själv antingen som en framgångsrik skådis eller som en känd rock stjärna med mitt band bakom mig, två av medlemmarna skulle vara suddiga eftersom vi inte har någon bassist eller någon trummis ännu.
28 jan, 2011 14:38 |
|
Kesan
Elev |
Jag tror att jag skulle se mig själv vinna Melodifestivalen. Fast det kan ju finnas någonting som jag inte vet att jag önskar mig...
"Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 28 jan, 2011 15:16 |
|
Nagini
Elev |
jag skulle stå och sjunga i melodifestivalen och vinna sen skulle den personen som jag är kär i stå brevid mig.
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 28 jan, 2011 15:55 |
|
jan
Elev |
jag skulle nogg se mig och alla pà mugglis min önskan!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 16:01 |
|
leumas vän
Elev |
Jag skullenog inte se någonting, för min innersta önskan är att dö.... För att jag vill inte vara en människa för vi gör det bara jobbigt för andra djur
28 jan, 2011 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen