Voldermort VS Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Voldermort VS Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Såå vem är coolast av dessa onda själar?
15 jul, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Voldemort
15 jul, 2012 16:18 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Voldemort lätt utan honom vore det inte spänning 15 jul, 2012 16:21 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Voldemort aa 15 jul, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Voldemort
15 jul, 2012 23:25 |
|
Irah
Elev |
15 jul, 2012 23:29 |
|
Lurad
Elev |
Bellatrix any day, any time biatches
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 16 jul, 2012 01:19 |
|
AlexZz
Elev |
16 jul, 2012 02:52 |
|
elin-15
Elev |
typ alla tar voldie
16 jul, 2012 10:44 |
|
BlondaHermione
Elev |
Storyn skulle ju inte kunna leva utan vår pretty Voldy, men ändå. Bellatrix råkar bara vara den där crazy, onda och "fjortisliknande" kvinnan som är under sin ålder. Hon är ju runt fyrtio, men känns som den otroliga 27-åringen som helst skulle dansa whole the night. Jag väljer enkelt Bellatrix.
16 jul, 2012 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen