Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående Ginny Weasley

Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Hejsan!

Angående Ginny Weasley

Jag som skapar denna Tråden om Ginny Weasley
heter Karl-Olov Nordin

Och jag vill bara BOMBUNDRA vad ni tycker om henne nu då Ginny WeasleyÅ?

Vad tycker ni nu då?

Mvh: Karl-Olov Nordin

15 jul, 2012 07:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Jag tycker Ginny är fake


Sten Nej! Det är hon inte.

15 jul, 2012 09:32

Borttagen

Avatar


jag tycker hon är så sööt i dom första filmerna/böckerna och i dom senare är hon bara azum

15 jul, 2012 10:06

Borttagen

Avatar


Hej Karl-Olov Nordin!

Och mitt Svar är ett Sten Ja!

Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet.

Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.

15 jul, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej Karl-Olov Nordin!

Och mitt Svar är ett Sten Ja!

Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet.

Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Jadå: Jag förstå du på alla dessa punkterna

Men har du då Läst mitt Meddelande om Pelles Orkester som jag hade skickat till dig då Christer Sjögren?

För där står det om mitt Besök uppe på Dalhalla Nyligen.

Har du det nu då Christer Sjögren?

15 jul, 2012 10:47

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag tycker Ginny är fake


Sten Nej! Det är hon inte.


Dude. AlexBlade får väl tycka vad h*n vill!!!!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jul, 2012 10:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag tycker Ginny är fake


Sten Nej! Det är hon inte.


Dude. AlexBlade får väl tycka vad h*n vill!!!!


Jo då

15 jul, 2012 10:49

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tycker väldigt mycket om Ginny.

15 jul, 2012 10:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag tycker väldigt mycket om Ginny.


Tack då

15 jul, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA!

Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley.

Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja!

Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley.
Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera!

Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då.

Mvh. Ronald Bilius Weasley.

15 jul, 2012 10:56

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley

Du får inte svara på den här tråden.