Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan!
Jag som skapar denna Tråd om Angående Hermione Granger heter Karl-Olov Nordin Och vad tycker ni om denna Personen som heter så här Hermione Granger? Vad tycker ni om henne då? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna 15 jul, 2012 06:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Jo jag förstår detta nu då 15 jul, 2012 10:56 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hermione är en underbar karaktär, hon är smart, modig och vänlig. Visserligen är hon besserwisser ibland, men jag kan inte säga att det är en dålig egenskap då jag är mer eller mindre likadan. Hon äger lätt ut Ginny enligt mig i alla fall -^^-
15 jul, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Hermione är en underbar karaktär, hon är smart, modig och vänlig. Visserligen är hon besserwisser ibland, men jag kan inte säga att det är en dålig egenskap då jag är mer eller mindre likadan. Hon äger lätt ut Ginny enligt mig i alla fall -^^- Samma här tjejen! 15 jul, 2012 11:03 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Hermione är en underbar karaktär, hon är smart, modig och vänlig. Visserligen är hon besserwisser ibland, men jag kan inte säga att det är en dålig egenskap då jag är mer eller mindre likadan. Hon äger lätt ut Ginny enligt mig i alla fall -^^- Samma här tjejen! Mihihi :3
15 jul, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om Hermione
15 jul, 2012 11:13 |
|
Complicated
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Hermione är en underbar karaktär, hon är smart, modig och vänlig. Visserligen är hon besserwisser ibland, men jag kan inte säga att det är en dålig egenskap då jag är mer eller mindre likadan. Hon äger lätt ut Ginny enligt mig i alla fall -^^-
15 jul, 2012 11:14 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hejsan! Jag som skapar denna Tråd om Angående Hermione Granger heter Karl-Olov Nordin Och vad tycker ni om denna Personen som heter så här Hermione Granger? Vad tycker ni om henne då? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna värst vad många trådar du gör med nästan samma inehåll dåååå... Anyway, Hermione är awesome
15 jul, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av allealicia: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Jag som skapar denna Tråd om Angående Hermione Granger heter Karl-Olov Nordin Och vad tycker ni om denna Personen som heter så här Hermione Granger? Vad tycker ni om henne då? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna värst vad många trådar du gör med nästan samma inehåll dåååå... Anyway, Hermione är awesome Kanske detta då 15 jul, 2012 11:22 |
|
Dream
Elev |
Jag tycker väldigt mycket om Hermione, hon är väldigt intelligent men också en bra vän som alltid ställer upp.
Även om jag i början störde mig väldigt mycket på hennes know-it-all instinkt... Men som sagt vad vore HP utan Hermione?
15 jul, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen