Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Egentligen så var det min kusin som ville att jag skulle skriva den här fanfictionen. Så ni vet xD
(glöm att han ska leta horrukuxer, det gör han sen xD) Handling: Ron Weasley har gått sex år på Hogwarts, han ska börja sitt sjunde. Han har Harry och Hermionie med sig, och de hoppas på ett lugnt år på Hogwarts, men de kan inte ha mer fel. Ska jag frtsätta? o.O ![]()
13 jul, 2012 16:09 |
|
hermione-1
Elev |
13 jul, 2012 16:12 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 jul, 2012 16:14 |
|
Lida
Elev |
Ja fortsätt
13 jul, 2012 16:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Låter intressant
Skriv på 13 jul, 2012 16:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej c:
Skriver när jag kommer hem, är hos min mormor EDIT: Här får ni! ________________________ Kapitel ett Ron Weasley vaknade av att Hermione Granger stod och hoppade upp och ner framför hans säng. - Kom igen, vanka! Hogwarts börjar idag! Hermione och Harry hade bott hos familjen Weasley i snart en vecka. - Ja, jag kommer, sa Ron och la sig på andra sidan av sängen. Då stack Ginnys huvud in genom dörren. - Frukosten är klar! sa hon. - Mm... - Kom då! - Mm... Ginny suckade och gick ut. Efter en stund kom Ginny tillbaka, med Fred och George bakom sig. Fred gick fram till Rons säng med en hink vatten. - Nej! Nej! NEEEJ!! Men det var försent. Freds hink hade gjort resultat. Ron sprang mot Fred och brottade ner honom på golvet. - DET DÄR SKA DU FÅ ÅNGRA!! sa han, medans Ginny, Hermione och George stog och gapskrattade bakom dem. Ron stod nu och hoppade på Freds mage. - Ajj, det kittlas! sa Fred. Ginny, Hermione och George skrattade ännu mer. - Men seriöst, det är frukost och Hogwarts idag, sa Hermione. - Varför förstör du alltid det roliga? sa Fred. - Ha, ha, ha. Kom nu. - Arthur!! Är du klar? Ginny! Var är du? Molly lät arg och stressad. Det var kaos. Bara fyra barn som skulle till Hogwarts, men kaos. Kaos. - Vi har fått låna en bil från ministeriet igen. För säkerhets skull, menar jag, sa Mr. Weasey. - Låter bra. Men var är Ginny? - Jag är här! Ginnys röst kom från toaletten. - Skynda dig! - Men jag bajsar! - Åhh, skynda dig då!! Sju minuter och tjugofem sekunder senare satt dem i bilen påväg till Hogwarts. - Sista året då! sa Arthur. Ginny harklade sig i baksätet. - Näst sista också, förlåt Ginny. _______________________________________________ Jag vet, oseriöst och kort. men jag hinner inte skriva mer nu. ![]()
13 jul, 2012 16:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-13 kl. 18:14
|
|
hermione-1
Elev |
13 jul, 2012 18:13 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 jul, 2012 18:14 |
|
Lida
Elev |
Jättebra kapitel
13 jul, 2012 18:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 jul, 2012 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen