Panik! Draknamn?!?
Forum > Mugglarportalen > Panik! Draknamn?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Hej min drake ( walesisk grön) har just kläckts och jag har inte kommit på något bra namn. Någon som har något bra namn? Hp-relaterade eller vanliga spelar ingen roll.
qqqaqqNah 11 jul, 2012 09:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-19 kl. 09:37
|
|
Evreka
Elev |
Har du läst Eragon-böckerna? Där finns ju draknamn.
Annars något eldrelaterat kanske på en kinesisk drake? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 11 jul, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Tokyo, Fireball!
11 jul, 2012 10:26 |
|
Drake
Elev |
Min Eldsboll hette Lumos.
11 jul, 2012 10:48 |
|
EMELESEL
Elev |
Några skumma namn som jag gillar är Solemnum och Immiker hoho?
11 jul, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Jag vet!
Kaninensomegentligeninteärnånkaninutanenoskyldiglitengris 11 jul, 2012 11:26 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jörgen tycker jag är fint! I alla fall på en drake ...
11 jul, 2012 11:43 |
|
EMELESEL
Elev |
Namnlös?
11 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Det är vackert ;D
11 jul, 2012 16:07 |
|
Victoire Weasly
Elev |
11 jul, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen