Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Spamm

Forum > Mugglarportalen > Spamm

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har ingen aning om vart jag ska posta denna men iaf:
Om man vet en medlem som spammar väääldigt mycket.... ska man då säga till medlemmen eller ta det till ngn av prefekterna elr bara låta det va?

11 jul, 2012 00:05

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Ja... Eleven kanske inte har uppfattat att h*n absolut inte får spamma! Så du kanske ska säga vänligt typ:

Bara så att du inte får en avstängning! För det vill vi inte...




om eleven inte lyssnar då... kanske man ska kontakta Prefekt...

Hm... tror de i alla fall..

11 jul, 2012 00:07

Hotissue
Elev

Avatar


Lärare sköter tillsägelser så om någon inte sköter sig så kan du ta det med någon av oss eller en prefekt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

11 jul, 2012 00:51

Forum > Mugglarportalen > Spamm

Du får inte svara på den här tråden.