Rollspelsforum
Forum > Mugglarportalen > Rollspelsforum
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig the owl
Elev |
Jag tycker vi borde ha ett rollspelsforum. För det är lite irriterande när man går in på quddithplanen och ser att mer än hälften är rollspel. För då kan dom som enbart rolla ha ett eget forum och dom som vill nånting annat gå in på qudditchplanen.
8 jul, 2012 18:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Det var faktiskt en ganska nice idé tycker jag =)
Faaast...jag tycker att mugglis har ganska många forum redan, det skulle bli lite jobbigt om det kom ännu fler. Nu har vi ju quidditchplanen till det också så... 11 jul, 2012 17:58 |
|
Tamburlaine
Elev |
Det har jag också tänkt på
11 jul, 2012 18:09 |
|
Tova
Elev |
Skrivet av Hedwig the owl: Jag tycker vi borde ha ett rollspelsforum. För det är lite irriterande när man går in på quddithplanen och ser att mer än hälften är rollspel. För då kan dom som enbart rolla ha ett eget forum och dom som vill nånting annat gå in på qudditchplanen. håller med dig you can take a student from Hogwarts, but never Hogwarts from a student!
12 jul, 2012 12:59 |
|
Matizze
Elev |
Men på något sätt är det skillnad på rollspel och rollspel. Vissa rollspel håller inte riktigt den nivå som behövs för att ge inläggspoäng, och man rollspelar väl ändå inte för att få just inläggspoäng?
Jag måste säga att jag tycker att det är rätt bra som det är, men samtidigt är jag rätt splittrad... Jag älskar att liksom halka in på ett roll och börja läsa eller joina när man har dragits in på quidditch-planen av en helt annan anledning, men jag förstår att många andra, mer erfarna rollare stör sig på det. Samtidigt sitter jag och funderar på om ett eget rollforum skulle få oerfarna rollare mer osäkra och mindre villiga på att vilja prova på att rolla? ![]()
13 jul, 2012 13:41 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspelsforum
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen