Som app?
Forum > Mugglarportalen > Som app?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sara.Potter
Elev |
Är det bara jag som tycker att mugglarportalen skulle finnas som app?
Det skulle vara så kul! Att vara inne på mobilen och kunna spela med Skulle ni vilja det? “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
8 jul, 2012 15:10 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Eftersom att mugglis inte har så jättemånga medlemmar så vet jag inte om de skulle tjäna på det, men jag skulle tycka det vore kul!
8 jul, 2012 15:11 |
|
Hotissue
Elev |
Vi har ju trots allt nästan 14 000 medlemmar
Men om jag minns rätt så jobbade Erfa på en app! Vet dock inte säkert eller när det blir. Men önskan är framförd om man kan säga så
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
8 jul, 2012 17:59 |
|
Sara.Potter
Elev |
Skrivet av Hotissue: Vi har ju trots allt nästan 14 000 medlemmar Men om jag minns rätt så jobbade Erfa på en app! Vet dock inte säkert eller när det blir. Men önskan är framförd om man kan säga så Bra “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
8 jul, 2012 19:13 |
|
PotterHunger
Elev |
En mugglis app= a dream.
Läs min profil för info... 8 jul, 2012 19:15 |
|
Miss_Green
Elev |
8 jul, 2012 19:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
Men dem flesta apparna är typ bara till iPads, iPhones och sånt, och jag har nt nåt av det... Men annars skulle det vara SÅ AWESOME
![]()
8 jul, 2012 19:46 |
|
SabinaPotter
Elev |
Det skulle vara bra om det kom t android och inte bara t iphones
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 8 jul, 2012 20:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Ja, Mugglisapp skulle vara helt awesome
![]()
20 jul, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
aa, men hoppas att appen blir gratis
21 jul, 2012 11:47 |
Forum > Mugglarportalen > Som app?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen