Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] elevhemspoäng

Forum > Mugglarportalen > elevhemspoäng

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej jag har fattat hur man får poängen för elevhemmen, men kan prefekter, lärarna och rektorn ta bort poäng?

8 jul, 2012 14:35

Borttagen

Avatar


Japp, om man skriver taskiga/dåliga-ja du förstår foruminlägg. =)

8 jul, 2012 14:43

Hotissue
Elev

Avatar


Det stämmer precis som PansyParkinson♥ säger!

Om det är roliga/kreativa inlägg så kan vi också ge poäng för inlägg Men skriver man något taskigt eller otrevligt så kan man få poängavdrag!

Låser då frågan fått sitt svar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

8 jul, 2012 17:58

Forum > Mugglarportalen > elevhemspoäng

Du får inte svara på den här tråden.