Min animagus form
Forum > Fanfiction > Min animagus form
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Titel: Min animagus form
Språk: Svenska. Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 0 Färdigskriven: Nej Rating: PG-13. Beskrivning: Jag är en oregistrerad animagus och jag är lite konstig Denna ff handlar om mig, Supersökaren,Writteninthemoonlight, Snappe, KossanBerta Jag börjar efter två komentarer Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 jul, 2012 18:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 9 kl. 12:25
|
|
Fera Verto
Elev |
Den verkar bra
7 jul, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Ska bli intressant att läsa den, brukar vanligtvis inte läsa FFs så ofta.
7 jul, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Den verkar riktigt bra, börja!
7 jul, 2012 21:22 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Det kommer snart ett uselt kapitel. Men någon måste kommentera sen
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 8 jul, 2012 09:27 |
|
Goizan
Elev |
8 jul, 2012 09:28 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Hur långt tycker ni att ett kapitel ska vara?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 8 jul, 2012 10:30 |
|
Fera Verto
Elev |
Vet inte.
8 jul, 2012 10:38 |
|
Goizan
Elev |
8 jul, 2012 10:43 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 jul, 2012 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen