"You have your mother's eyes" ((OBS! Om du inte läst/sett Dödsrelikerna, titta inte!))
Forum > Harry Potter > "You have your mother's eyes" ((OBS! Om du inte läst/sett Dödsrelikerna, titta inte!))
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Jag tycker det är såå sorgligt när Severus dog! Särskilt i filmen (tycker det är synd att det inte är så i boken), när han säger "You have your mother's eyes", alltså du har din mors ögon. Det är så sorgligt! Severus älskade ju Lily och sen dog hon, han blev ju jätteledsen, sen dog han! Det är svårt att förklara, men jag grät nästan!
![]()
7 jul, 2012 13:48 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Jag tycker det är såå sorgligt när Severus dog! Särskilt i filmen (tycker det är synd att det inte är så i boken), när han säger "You have your mother's eyes", alltså du har din mors ögon. Det är så sorgligt! Severus älskade ju Lily och sen dog hon, han blev ju jätteledsen, sen dog han! Det är svårt att förklara, men jag grät nästan! Ja, det är sorgligt. Ja, jag grät nästan där första gången jag såg den (och jag har gråtit där de andra gångerna när jag ser filmen). Fast det som kommer efter, med minnessållet är ännu sorgligare/vackrare/underbarare. I don't wanna break these chains! 7 jul, 2012 14:07 |
|
MissLollo
Elev |
gråter verkligen vid alla hans minnen
7 jul, 2012 14:13 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av MissLollo: gråter verkligen vid alla hans minnen Jag var väldigt kluven gällande Snape genom alla böckerna. Mest för att Dumbledore verkligen litade på honom, men samtidigt så kändes han så jäkla bitter och elak... Jag visste faktiskt inte alls vad jag skulle tycka om honom. Så jag både tyckte om honom och hatade honom samtidigt. Men sen när man hade sett hans minnen och så där. Ja, då blev ju allt klart. Och jag ser på honom genom böckerna och filmerna på ett helt annat sätt numera. I don't wanna break these chains! 7 jul, 2012 14:25 |
|
Clara Darkin
Elev |
Jag är särskilt fast vid när han visar sin hind-patronus för Dumbledore och när han hittar Lily död.
![]()
7 jul, 2012 14:44 |
|
adwantic
Elev |
En av dem sorgligaste stunderna i alla filmerna :'( jag grät som bara den, och det underbara var att hela biosalongen (det var på premiären) grät med typ. Det var en tjej några rader nedanför mig som började storlipa... det var helt underbart (att folk var sådana hp fan att dem precis som mig grät alltså XD)
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 7 jul, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Det var synd att han dog
7 jul, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Jag grät floder.... D:
7 jul, 2012 15:18 |
|
LolFeelings
Elev |
7 jul, 2012 16:14 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag känner mig okänslig här. HUR KAN MAN GRÅTA PÅ GRUND AV DET? Nah, man visar ju känslor olika. People are different! 7 jul, 2012 16:46 |
Forum > Harry Potter > "You have your mother's eyes" ((OBS! Om du inte läst/sett Dödsrelikerna, titta inte!))
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen