Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skulle du vilja vara en Auror eller en Dödsätare?
Jag skulle nog vara en Dödsätare 4 jul, 2012 15:09 |
|
MissLollo
Elev |
Auror tror jag
Voldemort komemr inte precis att behandla dig mycket bättre om du inte gör allt han ber om. Då är det väl bättre att dö stolt på rätt sätt en som en ynkrygg?
4 jul, 2012 15:15 |
|
skitidedu
Elev |
4 jul, 2012 15:26 |
|
PotterHunger
Elev |
Auror
Läs min profil för info... 4 jul, 2012 15:44 |
|
LolFeelings
Elev |
4 jul, 2012 15:46 |
|
Oskan
Elev |
Auror, eftersom jag IRL har ambitioner att bli polis
"May the force be equal to mass times acceleration" 4 jul, 2012 15:50 |
|
Clara Darkin
Elev |
Auror då, tror jag.
Men ibland känns det kul "att vara" dödsätare. Men jag har ett val och jag väljer auror då. Oskan: Lycka till! ![]()
4 jul, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Auror!
4 jul, 2012 16:27 |
|
adwantic
Elev |
Dödsätare ^^ fast jag skulle jag vara en undercove- agent för Fenixordern samtidigt!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 4 jul, 2012 16:32 |
|
Afturelding
Elev |
Ingetdera, men måste jag verkligen välja så blir det väll dödsätare. Men i praktiken blir det lite samma sak. Spåra upp folk, jobba för överordnad, lägga min tid på andras agenda.
Enda anledningen till att jag väljer att vara dödsätare är väll egentligen för att slippa byråkratin på ministeriet. ![]() ![]()
4 jul, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen