Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
TYVÄRR ÄR DETTA MUGGLIS GAMES NERLAGT!
Här kommer ett till Mugglis games! Anmäl er FULLT! Sponsra gärna. Ni får sponsra två personer. de döda får det också. Och sen bestämmer jag vad de får. Distrikt 1: -elvis♥ -Dramione99 Distrikt 2 -miss-somebody -ginnyw123 Distrikt 3 -cikki -AlexZz Distrikt 4 -Hermia -MajPej♥ Distrikt 5 -Matilda weasley -PotterHunger Distrikt 6 -Luna Chang -95mas Distrikt 7 -Pixi -alexy Distrikt 8 -Fera Verto -EMELESEL Distrikt 9 -Ginny Weasley99 -Miss_Green Distrikt 10 -Haannaa -JamesCarnalosVamp Distrikt 11 -M.Potter -Lida Distrikt 12 -Tonks_xD -Ballong Slåttern Distrikt 1: sid 4 Slåttern Distrikt 2: sid 5 Slåttern Distrikt 3: sid 6 Slåttern Distrikt 4: sid 9 Slåttern Distrikt 5: sid 10 Slåttern Distrikt 6: sid 11 Slåttern Distrikt 7: sid 12 Slåttern Distrikt 8: sid 13 Slåttern Distrikt 9: sid 15 Slåttern Distrikt 10: sid 15 Slåttern Distrikt 11: sid 16 Slåttern Distrikt 12: sid 16 Kapitel 1, mötet av familjen sid 19 Kapitel 2, på tåget del 1 sid 21 Kapitel 3, på tåget del 2 sid 22 Kapitel 4, på tåget del 3 sid 24 Kapitel 5, stylisterna sid 25 Kapitel 6, fika sid 26 Kapitel 7, invigningen sid 28 Kapitel 8, efter invigningen sid 29 Kapitel 9, före poängen sid 30 Kapitel 10, intervjuerna sid 31 Kapitel 11, före spelen sid 32 Kapitel 12, minuten sid 34 Kapitel 13, blodbadet sid 36 Här under ska jag skriva dem döda. Spoiler: Tryck här för att visa! Här under skriver jag sponsorer. Spoiler: Tryck här för att visa! Här under skriver jag olika gäng. Spoiler: Tryck här för att visa! [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
4 jul, 2012 13:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 17:10
|
|
elvis<3
Elev |
1 tack
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 4 jul, 2012 14:17 |
|
Dramione99
Elev |
Jag joinar för distrikt 1 om jag får!
4 jul, 2012 14:30 |
|
Goizan
Elev |
4 jul, 2012 14:37 |
|
elvis<3
Elev |
Konstigt. Men skrev du elvis ♥ eller elvis♥
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 4 jul, 2012 14:45 |
|
Goizan
Elev |
4 jul, 2012 14:46 |
|
elvis<3
Elev |
nu funkade det
vill du ha folk som är med? Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 4 jul, 2012 14:49 |
|
Goizan
Elev |
4 jul, 2012 14:50 |
|
elvis<3
Elev |
ok. vill silly.one och miss-somebody vara med?
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 4 jul, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Ok. Sätt in mig på 2
4 jul, 2012 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen