A Very Potter Sequel!
Forum > Harry Potter > A Very Potter Sequel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Eriskay
Elev |
Jag är övertygad om att få har missat succén A Very Potter Musical vid det här laget. Nu finns det en video från Team Startkid som tillkännager dess uppföljare, A Very potter Sequel!
Jag är lite pepp, men samtidigt så vet man ju inte riktigt. Har de nya bra idéer, kommer de som gjorde sina roller bra att medverka igen och så vidare. Och historien tog ju slut. Hur har de tänkt? O_o Jag är nyfiken. Vad tycker ni? Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 2 jan, 2010 12:00 |
|
Erfa
Rektor |
En uppföljare är väldigt bra. Den första var knappast perfekt - den hade några bra låtar, men storyn var mest värd att se 1-2 gånger.
Jag hoppas på att de jobbar med att få en bättre story den här gången. 2 jan, 2010 12:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
En bättre story skulle inte vara fel. Men fungerar karaktärerna lika bra som i AVPM så kommer jag charmas till max i alla fall - vilket räcker för att jag ska kunna se om allt femtioelva gånger
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2010 15:16 |
|
parkinson123
Elev |
Skrivet av Kintsugi: En bättre story skulle inte vara fel. Men fungerar karaktärerna lika bra som i AVPM så kommer jag charmas till max i alla fall - vilket räcker för att jag ska kunna se om allt femtioelva gånger håller med!!:o ![]()
30 jan, 2010 08:26 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
26 dec, 2011 18:16 |
Forum > Harry Potter > A Very Potter Sequel!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen