BARRY TROTTER
Forum > Off Topic > BARRY TROTTER
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Är det bara jag som tycker om Barry Trotter
Om det fins nogon anan kan vi vell prata lite om Barry Trotter? för alla diskuterar bara Harry Potter. Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
23 jan, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Hej
Jag tycker Barry Trotter är jättekul, älskar parodier Quidditchen och Ren/Labradoren är också kul 24 jan, 2012 12:24 |
|
Borttagen
|
Jag gillar när Barry läser i Rens dagbok ^^ tjära dagbok...
24 jan, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
Ren är jättesöt ^^ Speciellt när han blir arg för att Barry svär...
24 jan, 2012 13:41 |
|
Barry Tråtter
Elev |
3 mar, 2015 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen