Är det svårt att bli Master of Death?
Forum > Mugglarportalen > Är det svårt att bli Master of Death?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Jag vill gärna komma på en hög nivå, men det verkar så svårt att bli Master of Death tillslut. Är det svårt? ![]()
1 jul, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Tänk inte på det så mycket.
Plötsligt händer det! 1 jul, 2012 14:55 |
|
Clara Darkin
Elev |
1 jul, 2012 15:01 |
|
Savi
Elev |
Nej. Jag märkte knappt av det när jag blev. Jag har bara kul och skriver när jag känner att jag kan. Tycker inte "statusen" spelar någon roll alls
1 jul, 2012 15:01 |
|
Clara Darkin
Elev |
1 jul, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Det kommer ju med tiden
5 jul, 2012 01:13 |
|
Goizan
Elev |
Skulle vara kul att ha en tabell där man ser efter hur många foruminlägg man går upp. Fast det är ju roligt som en överraskning också
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
5 jul, 2012 08:47 |
|
-Patronus-
Elev |
^Det är nog meningen att det ska bli en överraskning när man når en ny "level". Om det fanns en tabell skulle det kanske inte vara lika kul när man går upp en "level" eftersom man redan skulle veta att den kommer då!
5 jul, 2012 10:35 |
Forum > Mugglarportalen > Är det svårt att bli Master of Death?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen