Gyllenroy lockmans duellklubb förslag
Forum > Mugglarportalen > Gyllenroy lockmans duellklubb förslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adwantic
Elev |
Hej! jag skull tycka att det vore jätte bra om det fanns någon sorts beskrivning av vad det är man uppdaterar när man använder magipoängen! Vet inte riktigt vad alla val innebär (tänker då främst på trollformeluttal och trollformelrörelse)
det skulle även vara bra om det fanns en "random" knapp i duekllubben, så kan man paras ihop men någon random som har ungefär samma nivå som en själv. Anledningen till att jag tycker det skulle vara bra är att jag kan tänka mig att många nya, precis som jag har lite svårt att hitta personer som vill/kan duellera med en. tack! Draco Dormiens Nunquam Titillandus 29 jun, 2012 15:59 |
|
nib
Elev |
du kan ju börja med de som finns på toplista...
kolla bland dina vänner vilken nivå de är på NIB 9 jul, 2012 12:46 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 jul, 2012 13:24 |
|
Hannahamanda
Elev |
Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det?
9 jul, 2012 20:28 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Hannahamanda: använda Auqamenti om man har fått den formeln Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det? Slytherin Pride 9 jul, 2012 20:46 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Hannahamanda: Om du har besvärjelsen Aguamenti så kan du släcka elden, annars är det bara att stå ut med att ha det hett om öronen...Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 9 jul, 2012 20:46 |
|
AlexZz
Elev |
9 jul, 2012 21:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Hannahamanda: Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det? Sorry ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 23:30 |
|
Hannahamanda
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Hannahamanda: Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det? Sorry det är ingen fara har inte kommit upp så mkt i level för att ha sånna ännu jag har inget problem med att förlora, spelar bara för skojjs skull 10 jul, 2012 10:13 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Hannahamanda:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Hannahamanda: Vet någon vad man kan göra om man börjar brinna?! eller är det bara att stå ut med det? När du kommer upp i rätt nivåer så kan du kasta aquamenti på dig själv, då slutar du brinna =) ![]() ![]()
11 jul, 2012 14:09 |
Forum > Mugglarportalen > Gyllenroy lockmans duellklubb förslag
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen