Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
22 jan, 2011 13:02 |
|
Oskan
Elev |
Väntar ändå på Collectors Edition, så jag får vänta ytterligare!
"May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 13:56 |
|
Slytherinofc
Elev |
Åå det är såå långt D: xd
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 22 jan, 2011 14:20 |
|
OliviaGranger
Elev |
Fyller år den artonde. Får se till att önska mig den då.
♥ Hagrid♥ 22 jan, 2011 15:11 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Oskan: Väntar ändå på Collectors Edition, så jag får vänta ytterligare! Menar du till Blu-Ray? Jag slår vad om att när alla filmerna har kommit kommer man släppa alla i en box till Blu-Ray 22 jan, 2011 15:52 |
|
ikka
Elev |
Jag hoppas på en DVD-box med alla filmerna sen, har inte bluray. Det är så pass hemskt att jag endast äger de två första filmerna, varav den andra på vhs och jag har inte in kopplad vhs-spelare :<
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
22 jan, 2011 15:55 |
|
soratanaka
Elev |
Alltså, jag kommer ihåg när PoA kom ut, och jag såg på filmen en-tre gånger per dag tills far min drevs galen och förbjöd mig att se den filmen.
Är nästan lite glad över att han inte behöver stå ut med samma elände nu, när DHP1 kommer ut.. ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 jan, 2011 16:13 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av soratanaka: Alltså, jag kommer ihåg när PoA kom ut, och jag såg på filmen en-tre gånger per dag tills far min drevs galen och förbjöd mig att se den filmen. Är nästan lite glad över att han inte behöver stå ut med samma elände nu, när DHP1 kommer ut.. ~ Blev han sur för att han också var tvungen att se filmen eller för att du bara tittade hela dagarna? 22 jan, 2011 16:29 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av leumas vän: Inte det jag pratade om, finns nämnligen en version av filmerna som heter Collectors edition Skrivet av Oskan: Väntar ändå på Collectors Edition, så jag får vänta ytterligare! Menar du till Blu-Ray? Jag slår vad om att när alla filmerna har kommit kommer man släppa alla i en box till Blu-Ray Har beställt de från Austrailien och Hong Kong! xD "May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 16:47 |
|
Beata
Elev |
22 jan, 2011 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen