Rollspel i eget forum?
Forum > Mugglarportalen > Rollspel i eget forum?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
Borde det inte vara bra att ha ett eget rollspels forum? Just nu är det många som rollar i dels quidditchplanen och dels i fanfiction forumet.
Det är jobbigt när trådarna blandas och man inte hittar något om man vill rolla... Min tumblr
28 jun, 2012 11:01 |
|
TacosPanda
Elev |
Håller med fullständigt!
Plus att många gillar att rolla men vissa (som jag) förstår mig inte på det alls och tycker att det är jätte jobbigt när man går till quidditchplanen för att leka men bara hittar rolltrådar!
28 jun, 2012 11:03 |
|
AlexZz
Elev |
28 jun, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Instämmer! Det skulle vara jättebra! :3
28 jun, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Bra idé!
28 jun, 2012 18:32 |
|
Hp Luna
Elev |
Joo... Visst skulle det vara bra för att jag, till skillnad från min syster (TacosPanda) , gillar att rolla och skulle gärna vilja hitta bra rolltrådar utan att behöva leta i forum de inte hör till. Och då min syster skulle nog vilja sluta hitta rolltrådar i alla forum
Min tumblr
28 jun, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Bra idé,hoppar det blir så!:-D
28 jun, 2012 20:11 |
|
Miss_Green
Elev |
28 jun, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
28 jun, 2012 21:43 |
|
Miss_Green
Elev |
28 jun, 2012 21:44 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspel i eget forum?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen