Visa endast inlägg av
Forum > Mugglarportalen > Visa endast inlägg av
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Jag satt och tänkte för några dagar sen på typ, att läsa fanfics, ibland finns det ju fanfics som har asmånga kapitel och så och då orkar man inte läsa den fastän man vill för att det är så jobbigt att leta fram kapitlena bland alla andra inlägg, så då tänkte jag, att kunde det inte finnas en funktion som ser ut typ såhär:
Visa endast inlägg av [Välj användare] Och det skulle ju inte bara vara bra när man läser fanfics, utan typ, om det är en lång tråd om någon bugg eller, ja, nånting! Vad tycker ni om det? Alltså det kanske inte är så akut men jag i alla fall tycker att det skulle vara bra. c: ![]()
28 jun, 2012 01:34 |
Forum > Mugglarportalen > Visa endast inlägg av
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen