Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Gott nytt år!

Forum > Mugglarportalen > Gott nytt år!

Användare Inlägg
Trey Cohen
Elev

Avatar


Ville bara önska alla er här på mugglarportalen ett gott nytt år och en god fortsättning!!
Jag undrar hur alla i Harry potter firar nyår, dvs i boken^^

1 jan, 2010 00:10

Erfa
Rektor

Avatar


Hm, ja, nyårsfiranden är alltid bortklipta i böckerna, förmodligen föra att göra det tidsneutralt.

Gott nytt år!

1 jan, 2010 00:21

Eriskay
Elev

Avatar


Nytt år på er alla! Nu är det tjugotio, året då vi får DH del 1 på film och Protego och sånt (jag kommer att göra en inför Protego-tråd när jag har tid att uppvakta den lite mer...) och jättesnart är det wrock i Åre! Wihie!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

1 jan, 2010 00:22

Trey Cohen
Elev

Avatar


Ha inte för stora tankar om Protego bara! Det hade jag inför Sectum sempra, jag vart lite besviken!

1 jan, 2010 21:48

Eriskay
Elev

Avatar


Skrivet av Trey Cohen:
Ha inte för stora tankar om Protego bara! Det hade jag inför Sectum sempra, jag vart lite besviken!


Det må så vara, men jag har aldrig blivit besviken av ett HP-konvent. Jag har i och för sig bara lyckats ta mig till de som är på sommaren som Protego, men men.

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

2 jan, 2010 11:56

Borttagen

Avatar


Gott nytt år i förskott!

24 nov, 2012 14:28

Forum > Mugglarportalen > Gott nytt år!

Du får inte svara på den här tråden.