Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

George liv efter striden...

Forum > Fanfiction > George liv efter striden...

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Titel: George liv efter striden
handling: Fred är död och george har inte kommit över förlusten av sin bror. De andra i familjen har försökt muntra upp honom men George har stängt in sig i DERAS rum. Han vill inte prata med någon annan i familjen.


Kapitel 1: George ge inte upp


Jag satt i mitt och min brors rum och låg i sängen. Det hade jag gjort sedan vi kom hem från striden. Jag ville inte prata med dom andra ville inte se dom. Han kunde höra någon utanför hans dörr. Det var Percy och Bill han kände igen deras röster
- Kom ut george du kan inte vara där inne för alltid sa Bill med osäker röst
- Jo det kan jag skrek jag argt med gråten i rösten.
Deras steg avlägsnade sig. Under tiden nere i det varma köket kom bill in i köket
- Nå frågade deras mamma
- Han vägrar komma ut sa percy som kom bakom Bill. Dom såg oron i deras mammas ögon.
- Jag ska gå upp och prata med honom sa Ginny och gick upp och in i vårat rum
- Och vad vill du? frågade George med gråten i rösten
- Varför vill du inte komma ner brosan?? frågade hon
- Vill inte sa jag. Ingen av dom viste hur det var att förlora en tviling en halva av sig själv.

22 jun, 2012 16:38

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Rörande,
Jag gillar meningarna:
Jag ville inte prata med dom andra ville inte se dom.

- Kom ut george du kan inte vara där inne för alltid sa Bill med osäker röst
- Jo det kan jag skrek jag argt med gråten i rösten.

- Vill inte sa jag. Ingen av dom viste hur det var att förlora en tviling en halva av sig själv.


Bra !

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

23 maj, 2013 19:33

Forum > Fanfiction > George liv efter striden...

Du får inte svara på den här tråden.