Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?
Forum > Mugglarportalen > Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
Elev |
Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?
DU ÄR INTE EN ÅSNA 21 jun, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du vet att du får magipoäng när du går upp i level, va? och kraftHur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben? De använder du på det du vill ha bättre av, t.ex HP och kraft. När du typ har använt 12 av poägen på trollformeluttal, så får du Incendio! Så alltså måste du minst vara på level 4! 21 jun, 2012 20:30 |
Forum > Mugglarportalen > Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen