Pausa
Forum > Mugglarportalen > Pausa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Jag tycker det skulle vara väldigt bra om det fanns någonslags "paus" funktion. Alltså så att man kan pausa sitt konto när man ska iväg eller nåt...
20 jun, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
det tycker jag med,det är så tråkigt nät det står 18,05!2veckor(det ska vara ett rakt sträck istället för ett utropstecken
20 jun, 2012 21:17 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag tycker det skulle vara väldigt bra om det fanns någonslags "paus" funktion. Alltså så att man kan pausa sitt konto när man ska iväg eller nåt... Jaa, det skulle vara bra, så draken inte dör och så ![]()
20 jun, 2012 21:55 |
|
Hotissue
Elev |
20 jun, 2012 22:00 |
|
Lucy och Rose
Elev |
20 jun, 2012 22:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jun, 2012 22:52 |
|
Mintygirl89
Elev |
21 jun, 2012 12:33 |
Forum > Mugglarportalen > Pausa
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen