status
Forum > Mugglarportalen > status
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skulle vara coolt om man kunde ha typ en status på mugglis, typ som på skype eller något liknande. för att visa till världen vad man gör. men det kanske vore lite wnbe facebook
speech! 20 jun, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
Ja, det låter kul!
20 jun, 2012 09:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 jun, 2012 09:32 |
|
Dramione99
Elev |
I Intresseklubben Antecknar får man ju skriva nästan exakt vad man vill, det är ju inte bara vad man gör man skriver där!
Tycker med det låter kul! 20 jun, 2012 09:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dramione99: I Intresseklubben Antecknar får man ju skriva nästan exakt vad man vill, det är ju inte bara vad man gör man skriver där! Tycker med det låter kul! ((Juste, det haru rätt i
20 jun, 2012 11:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså så att man kan se ens status på ens profil :'
speech! 20 jun, 2012 14:50 |
Forum > Mugglarportalen > status
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen