Trollformelrörelse?
Forum > Mugglarportalen > Trollformelrörelse?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag bara undrar vad "trollstavsrörelse" innebär i duellklubben (dvs. när man gått upp en level och kan öka antingen HP, kraft, trolformeluttal eller trollstavsrörelse) ... Är det lättare att få till en bra träff, eller vad är det till för?
19 jun, 2012 17:46 |
|
MissWentz
Elev |
19 jun, 2012 18:14 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av MissWentz: Ja, det är lättare att få till en bra träff om man har bra uttal och rörelse. ^^ Okej, tack! Ps. Jag vet att jag råkade skriva fel ord i rubriken ... 20 jun, 2012 11:02 |
|
EMELESEL
Elev |
Så vitt jag har fattat det så lär man sig nya besvärjelser om man uppdaterar också!
20 jun, 2012 12:54 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Så vitt jag har fattat det så lär man sig nya besvärjelser om man uppdaterar också! Ja, jag antog att "trollstavsrörelse" var mer att man hade lättare att få bra träffar och att "trollformeluttal" innebar nya besvärjelser ... Men jag är inte helt säker. 20 jun, 2012 13:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av EMELESEL: Så vitt jag har fattat det så lär man sig nya besvärjelser om man uppdaterar också! Ja, jag antog att "trollstavsrörelse" var mer att man hade lättare att få bra träffar och att "trollformeluttal" innebar nya besvärjelser ... Men jag är inte helt säker. Jag vet inte. Fast jag får bara nya när jag uppdaterar båda...är ju inte direkt hög level, men fråga inte mig! 20 jun, 2012 13:09 |
Forum > Mugglarportalen > Trollformelrörelse?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen