Anmäla inlägg
Forum > Mugglarportalen > Anmäla inlägg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairydust
Elev |
Jag har ett förslag (och jag kunde inte hitta en tråd om det). Om det skulle göra saker bättre eller sämre för er som är prefekter och uppåt vet jag inte. För mig skulle det i alla fall kännas bra
Hursomhelst, jag önskar mig en funktion som gör att man kan anmäla inlägg. Typ skräp/troll-inlägg som ni ska ta bort och trådar som ska låsas. Man kan ju ge tummen upp för inlägg, så man borde kunde anmäla inlägg också. Jag vet att när jag var ordningsvakt på hamsterpaj så hade (och de har fortfarande) den funktionen. Att användare kan anmäla inlägg som admins sen kan ta bort. Jag tyckte i alla fall att det var bra. För det blev inte alls samma letande efter skräpinlägg (och att folk spammade anmälningar utan anledning var inte jättevanligt). Nu vet jag ju inte riktigt hur admin fungerar här (eller om det hade blivit ett jäkla jobb att fixa), men det är ett förslag i alla fall. Skjut mig om det var dåligt ^_^ I don't wanna break these chains! 19 jun, 2012 09:48 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är medlem på ett forum där man också kan göra det. Man skriver i orsaken till varför det borde anmälas och så. Det tycker jag är en bra idé! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 11:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Bra idé!
speech! 19 jun, 2012 12:02 |
|
Draconifors
Elev |
Ja, jag har också saknat den funktionen här!
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 19 jun, 2012 12:04 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tycker också att detta borde finnas.
Det funkar helt klart, men sen finns det ju dem som anmäler på skojj också..och det är inte alls lika kul..tror mig har råkat ut för det..:s Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 19 jun, 2012 13:18 |
|
Deathless
Elev |
19 jun, 2012 13:25 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Ja! Jag gillar det!
Men.. Jag har en stark känsla att folk kommer att anmäla allt som just DE SJÄLVA ser som spamm.... Men jag vet inte riktigt! Kanske skulle det gå! 19 jun, 2012 13:33 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag tycker att det är en fantastisk idé
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 19 jun, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Det fanns på kpw!!!!! Det vore bra om man kunde göra det här med!!!!
20 jun, 2012 21:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar det förslaget, härom dagen ville jag haft en sådan funktion och letade halvt förgäves när det blev dubbelpost av en medlems tråd.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jun, 2012 22:51 |
Forum > Mugglarportalen > Anmäla inlägg
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen