Kyrkogård.
Forum > Mugglarportalen > Kyrkogård.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kom på en lite rolig ide, fick den när jag tittade på xXHalfbloodPrincessXx tråd om Drakkyrkogården.
Jag tänkte att när en drake har dött, kan man gå till drakkyrkogården, via Trollkarlstaden. Man kunde köpa blommor och saker till graven från marknaden 18 jun, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
^^ tycker det är är super bra ide!!!!!!
18 jun, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Jättekul idé! ^^
18 jun, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Det vore ju NAJJS! (C :
19 jun, 2012 09:20 |
|
JosefinFini
Elev |
19 jun, 2012 09:46 |
|
9te
Elev |
19 jun, 2012 11:19 |
|
Ginny00
Elev |
Ja, jag tycker det vore jättefint om man kunde få pynta graven lite. Kanske välja att sätta dit en bild på draken eller så
19 jun, 2012 11:32 |
|
Miskel
Elev |
19 jun, 2012 14:45 |
|
bluebirdflies
Elev |
Det är ju superfint
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 19 jun, 2012 16:10 |
|
-Patronus-
Elev |
19 jun, 2012 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen