Vilken film e bäst??
Forum > Harry Potter > Vilken film e bäst??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:Adidas:.
Elev |
Chip. Undra bara vilken film du tycker är bäst!
Jag tycker helt klart "Harry Potter och Dödsrelikerna" 17 jan, 2011 19:52 |
|
Ginny00
Elev |
Dödsrelikerna här också.
17 jan, 2011 20:20 |
|
you-know-who
Elev |
lätt sjuan!
17 jan, 2011 20:49 |
|
Piggelin
Elev |
alla filmer är sämst!
17 jan, 2011 21:01 |
|
Nagini
Elev |
dödsrelikerna ofc
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 18 jan, 2011 14:44 |
|
Sweeney
Elev |
Dödsrelikerna del ett.
Och del två, även om jag inte sett den. 18 jan, 2011 16:06 |
|
padfoot
Elev |
ingen av filmerna är egentligen bra eftersom böckerna är såååå mycket bättre, men måste jag välja blir det dödsrelikerna part 1 helt klart!!!
Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 18 jan, 2011 17:59 |
|
OliviaGranger
Elev |
Böckerna är bäst. Men favoritfilmen är nog Flammande bägaren. Fast det kommer förmodligen ändras när Dödsrelikerna part 2 kommer ut.
♥ Hagrid♥ 18 jan, 2011 18:01 |
|
emfr011
Elev |
Dödsrelikerna är bästa filmen men böckerna är bätre
18 jan, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att alla filmerna är bra men böckerna är sååå mycket bättre
18 jan, 2011 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen