Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken film e bäst??

Forum > Harry Potter > Vilken film e bäst??

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
.:Adidas:.
Elev

Avatar

+1


Chip. Undra bara vilken film du tycker är bäst!
Jag tycker helt klart "Harry Potter och Dödsrelikerna"

17 jan, 2011 19:52

Ginny00
Elev

Avatar


Dödsrelikerna här också.

17 jan, 2011 20:20

you-know-who
Elev

Avatar


lätt sjuan!

17 jan, 2011 20:49

Piggelin
Elev

Avatar


alla filmer är sämst!

17 jan, 2011 21:01

Nagini
Elev

Avatar


dödsrelikerna ofc

tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra

18 jan, 2011 14:44

Sweeney
Elev

Avatar


Dödsrelikerna del ett.

Och del två, även om jag inte sett den.

18 jan, 2011 16:06

padfoot
Elev

Avatar

+1


ingen av filmerna är egentligen bra eftersom böckerna är såååå mycket bättre, men måste jag välja blir det dödsrelikerna part 1 helt klart!!!

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

18 jan, 2011 17:59

OliviaGranger
Elev

Avatar


Böckerna är bäst. Men favoritfilmen är nog Flammande bägaren. Fast det kommer förmodligen ändras när Dödsrelikerna part 2 kommer ut.

♥ Hagrid♥

18 jan, 2011 18:01

emfr011
Elev

Avatar


Dödsrelikerna är bästa filmen men böckerna är bätre

18 jan, 2011 20:29

Borttagen

Avatar


Jag tycker att alla filmerna är bra men böckerna är sååå mycket bättre

18 jan, 2011 21:19

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vilken film e bäst??

Du får inte svara på den här tråden.