Lilly & James love story
Forum > Fanfiction > Lilly & James love story
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tittel: Lilly & James love story
Språk svenska Förfatare: Tjejen96 Jag såg mig om på perong 9 och 3/4 det var fullt med elever som gick på hogwardsexpresen. - Kom Lilly vi måste skynda oss sa mamma och tog tag i mig. Jag vaknade från mina tankar. - Vist sa jag och körde min vagn med mina grejer framåt. Jag skulle börja på mitt första år på hogwards. Jag tog min kofert och min uggla och gick på tåget jag kramade mamma och sökte upp en ledig kupe. Jag kom fram till en kupe och där satt 3 killar - Ursäkta sa jag blygt. Killarna såg på mig - Finns det plats här det är fullt överalt sa jag och mina kinder blev lite röda - Vist sa en kille med svart rufsigt hår. Jag och och tog platsen brevid killen. Jag såg på de tre killarna. En hade långt svart hår och en hade blont kort hår. - Mitt namn är sirius sa killen med det långa håret och sträckte fram en hand. jag tog tveksamt handen och vi skakade hand. - Mitt namn är Lilly sa jag och log - Mitt namn är James sa killen med det rufsiga håret och jag skakade handen med honom. - Mitt namn är lupin sa killen med blonda håret jag skakade handen med honom och log mot honom. Det var första gången jag träffade James och hans vänner och jag hade en känsla att det kunde bli början på ett år av vänskap. - så du börjar ochså ditt första år tjejen sa James och såg på mig - ja sa jag - Jag längar tills jag får bli pluserad i ett elevhem sa lupin med en suck. Elevhem tänkte jag fundersamt - Menar du slytherin, ravenclaw, huffelpuff och gryffindor frågade jag osäkert - Japp jag hoppas på gryffindor sa lupin. 16 jun, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Bra, fortsätt
16 jun, 2012 22:50 |
|
Ginny_12
Elev |
Bra
30 nov, 2013 11:44 |
|
Borttagen
|
Skriv mer
3 dec, 2013 15:12 |
Forum > Fanfiction > Lilly & James love story
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen