Nybörjarfrågor...
Forum > Mugglarportalen > Nybörjarfrågor...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Några verkliga nybörjarfrågor som jag inte ser svar på någonstans...
1) Kan man söka i forumet någonstans? Var i så fall? Tex för att se om det redan finns trådar om något visst? tex specifika nybörjarfrågor... 2) Kan man se vilka trådar man själv svarat i? 3) Hur/Var samlar man bönor?!? Vad är det ens? 4) Jag fick ett meddelande om att någon "taggat" ett av mina inlägg. Vad betyder det? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 18:39 |
|
EMELESEL
Elev |
1) Om man klickar på forumet och skrollar ner så finns en sökruta där man kan välja inlägg eller trådar.
2)Om man bevakar trådarna antar jag. 3)man går in på Trollkarlsstaden-Godisbaronen-Bertie Botts bönor och köper (om man har pengar). Bönor är ett trollkarlsgodis. 4)Att någon har taggad dig betyder, äsch, nu taggar jag dig=Evreka. Ser du? Possitivt eller negativt går väl inte att säga förens du tittat in i tråden. Hoppas det hjälpte 16 jun, 2012 18:47 |
|
Evreka
Elev |
Tusen tack, EMELESEL!
Då har allting klarnat utom: Hur bevakar man en tråd? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 18:57
|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Evreka: Tusen tack, EMELESEL! Då har allting klarnat utom en sak: Hur bevakar man en tråd? Haha, varsegod! Längst till vänster, överst och under alla trådar står det "bevaka tråden", klicka där om du vill bevaka en tråd. Sen är det bara att klicka på "sluta bevaka tråden" om du inte vill det längre. På "ögat" ( ) kan du se vilka trådar du bevakar 16 jun, 2012 18:55 |
|
Evreka
Elev |
Du svarade så snabbt så jag hann inte redigera mitt inlägg och få in detta också:
Hur blir ett namn en tagg? Alltså, vad skriver du för att det ska bli en länk? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 18:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Evreka: Du svarade så snabbt så jag hann inte redigera mitt inlägg och få in detta också: Hur blir ett namn en tagg? Alltså, vad skriver du för att det ska bli en länk? haha, förlåt, jag har trist och inget annat att hitta på Klicka på knappen "medlem" till höger, vid alla smileysar och så. Sen skriver du bara in användarnamnet 16 jun, 2012 18:59 |
|
Evreka
Elev |
Tusen tack, EMELESEL!
Red: Varför blev det ingen länk?! Jag gjorde ju så? Red 2: Aaaj! Vilket fånigt fel! Förlåt! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 19:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 19:07
|
|
EMELESEL
Elev |
I know! Du skrev EMELSEL inte EMELESEL Annars gjorde du helt rätt! =) Edit: Det är lungt! Alla (menar ALLA) gör så, börjar bli lite kul XD 16 jun, 2012 19:05 |
|
Evreka
Elev |
Ehhh... Vad gör jag i duellen efter att jag sagt JA? Jag har läst hjälpen och är lika oklok för det....
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 19:54 |
|
EMELESEL
Elev |
16 jun, 2012 21:04 |
Forum > Mugglarportalen > Nybörjarfrågor...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen