Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snälla hjälp!

Forum > Mugglarportalen > Snälla hjälp!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej alla Potterheads! Jag är relativt ny här på mugglis och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bidra till mitt elevhem och samla poäng till elevhemspokalen, men jag har inte en susning om hur man får så mycket som ETT poäng... Och kan man få avdrag om man typ bryer mot regler eller så? Snälla hjälp, jag MÅSTE veta hur man får elevhemspoäng!!

16 jun, 2012 08:55

Borttagen

Avatar


Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg Välkommen till Mugglis, hoppas att du ska trivas

Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet.

16 jun, 2012 11:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg Välkommen till Mugglis, hoppas att du ska trivas

Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet.

Tack! Exempel på "bra" inlägg någon??

16 jun, 2012 12:06

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg Välkommen till Mugglis, hoppas att du ska trivas

Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet.

Tack! Exempel på "bra" inlägg någon??


Typ, om du meddelar en bugg, folk har även fått poäng för extra roliga inlägg typ, och fina inlägg om mugglis.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

16 jun, 2012 12:12

Borttagen

Avatar


Jag behöver inte ha NÅGRA poäng för atta meddela att mugglis är bäst
_______________________________

Men vem ger poäng för övrigt?!

16 jun, 2012 17:55

MissWentz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag behöver inte ha NÅGRA poäng för atta meddela att mugglis är bäst
_______________________________

Men vem ger poäng för övrigt?!

Det tror jag tyvärr inte att du hade fått endå, det är
Jätte svårt att få poäng genom inlägg, jag har inte fått
Ett enda genom det. Så jag rekomenderar att du
Tränar på frågesporten. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

16 jun, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Jag behöver inte ha poäng sa jag ju, men vem ger det??

16 jun, 2012 19:49

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag behöver inte ha poäng sa jag ju, men vem ger det??

Det gör staff: prefekter, lärare och rektorer

"we live together, and harry does all the cooking."

16 jun, 2012 19:52

Borttagen

Avatar


Tack

16 jun, 2012 19:54

Forum > Mugglarportalen > Snälla hjälp!

Du får inte svara på den här tråden.