Snälla hjälp!
Forum > Mugglarportalen > Snälla hjälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej alla Potterheads! Jag är relativt ny här på mugglis och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bidra till mitt elevhem och samla poäng till elevhemspokalen, men jag har inte en susning om hur man får så mycket som ETT poäng... Och kan man få avdrag om man typ bryer mot regler eller så? Snälla hjälp, jag MÅSTE veta hur man får elevhemspoäng!!
16 jun, 2012 08:55 |
|
Borttagen
|
Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg
Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet. 16 jun, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet. Tack! Exempel på "bra" inlägg någon?? 16 jun, 2012 12:06 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Man kan få elevhemspoäng om man spelar frågesporten, eller genom att skriva "bra" inlägg Man får avdrag om man skriver otrevliga inlägg i forumet. Tack! Exempel på "bra" inlägg någon?? Typ, om du meddelar en bugg, folk har även fått poäng för extra roliga inlägg typ, och fina inlägg om mugglis. ![]()
16 jun, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Jag behöver inte ha NÅGRA poäng för atta meddela att mugglis är bäst
_______________________________ Men vem ger poäng för övrigt?! 16 jun, 2012 17:55 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag behöver inte ha NÅGRA poäng för atta meddela att mugglis är bäst _______________________________ Men vem ger poäng för övrigt?! Det tror jag tyvärr inte att du hade fått endå, det är Jätte svårt att få poäng genom inlägg, jag har inte fått Ett enda genom det. Så jag rekomenderar att du Tränar på frågesporten. ^^ ![]()
16 jun, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag behöver inte ha poäng sa jag ju, men vem ger det??
16 jun, 2012 19:49 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag behöver inte ha poäng sa jag ju, men vem ger det?? Det gör staff: prefekter, lärare och rektorer "we live together, and harry does all the cooking." 16 jun, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Tack
16 jun, 2012 19:54 |
Forum > Mugglarportalen > Snälla hjälp!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen