HJÄÄLP!!!!
Forum > Mugglarportalen > HJÄÄLP!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
jag har 2 frågor.
1. hur gör man hjärtan? 2. Hur säljer man choklad grode kort? help me please! 15 jun, 2012 20:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
1. < 3 fast utan mellanrummet
2. Man går in på trollkarlsstaden, sen marknaden, och väljer sen skapa annons Hoppas det hjälpte 15 jun, 2012 20:22 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
ja tack så mycket.
15 jun, 2012 20:28 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av Fredrick: nejnejnej... Vad är fel? Todeledo 15 jun, 2012 23:57 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av HARRY POTTER-FANET: jag har 2 frågor. 1. hur gör man hjärtan? 2. Hur säljer man choklad grode kort? help me please! 1. Man kan också hålla in alt och 3. Men då menar jag förstås inte siffrorna ovanför bokstäverna, utan de till höger sida. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 16 jun, 2012 01:05 |
|
Borttagen
|
....?
1 okt, 2012 16:50 |
|
Hedwig96
Elev |
varför kommer inte jag me på topplistorna, fast jag fick 1843p i snape????
2 okt, 2012 20:13 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Hedwig96: varför kommer inte jag me på topplistorna, fast jag fick 1843p i snape???? Är du säker på att du fick så mycket?. Och jag är inte säker med det kanske är att man måste ha fått höga poäng många gånger. Alltså jag har ingen aning. Den enklaste förklaringen är nog att den inte har uppdaterats ännu. 2 okt, 2012 22:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Hedwig96: varför kommer inte jag me på topplistorna, fast jag fick 1843p i snape???? Är du säker på att du fick så mycket?. Och jag är inte säker med det kanske är att man måste ha fått höga poäng många gånger. Alltså jag har ingen aning. Den enklaste förklaringen är nog att den inte har uppdaterats ännu. jo, jag fick också en gång ca 1500 o då kom jag inte heller med!! ja får int heller pengar när jag spelar Snape!! 3 okt, 2012 14:14 |
Forum > Mugglarportalen > HJÄÄLP!!!!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen