Fler formler?
Forum > Mugglarportalen > Fler formler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Finns det fler formler efter Incendio? Jag har sett folk i level 16 som typ inte har någon mer, eller iaf inte använder den. Någon som vet? 15 jun, 2012 13:03 |
|
-Patronus-
Elev |
15 jun, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Twix?
15 jun, 2012 17:50 |
|
Twix
Elev |
Kanske, kanske inte
15 jun, 2012 17:55 |
|
Lucy och Rose
Elev |
21 jun, 2012 09:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Luna Chang, kom hit och berätta om du har ngn mer, eller ge ngn ledtråd!
Jag skulle inte tro att det finns fler ännu, men jag tror också det kommer. Skulle vara kul med tex expelliarmus som kan göra att den andra spelarens nästa drag måste vara "plocka upp trollstav" lr ngt, och kanske en gammal hederlig lamslå 21 jun, 2012 09:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Luna Chang, kom hit och berätta om du har ngn mer, eller ge ngn ledtråd! Jag skulle inte tro att det finns fler ännu, men jag tror också det kommer. Skulle vara kul med tex expelliarmus som kan göra att den andra spelarens nästa drag måste vara "plocka upp trollstav" lr ngt, och kanske en gammal hederlig lamslå Jag har bara till Incendio och jag tror inte dom har hunnit fixa fler än Hej 21 jun, 2012 11:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Diffindo finns väl? Nån har använt den på mig.
21 jun, 2012 12:42 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jun, 2012 13:03 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av EMELESEL: Diffindo finns väl? Nån har använt den på mig. Den kommer före Incendio. AHA 21 jun, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen