GOD JUL!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Jag vet att det är dan efter men jag tänkte ändå passa på och säga god jul till er alla!
Fick ni något roligt i julklapp? 25 dec, 2009 14:44 |
|
MissB
Elev |
God jul^^
TOFFLOR!!!!!! 25 dec, 2009 15:24 |
|
Borttagen
|
JAG FICK PRESENTKORT PÅ ATT PAPPA SKAKÖPA EN MANTEL OCH SLIPS TLL MIG
Dessutom fick jag tre getter som fattiga familjer i afrika får så de kan rädda dem undan fattigdomen. De heter Greta Godric och Lilja Jag fick även en mumin bok och en film jag velat se massa länge 25 dec, 2009 16:34 |
|
Eriskay
Elev |
Min bästa bror gav mig en The Moaning Myrtles-tröja. Som jag måste skicka bilder på till SHPF så det kommer! ^^ Transparent-tema på den, makes me happy!
Harry Christmas! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 26 dec, 2009 11:43 |
|
Erfa
Rektor |
Gitarrställ + stämapparat till mig. Plus presentkort på en bokhylla på IKEA. Perfekt, jag har levt med flyttkartonger som främsta förvaringsplats i ett halvår!
26 dec, 2009 11:49 |
|
Josefinpotter
Elev |
god jul :p
Gryffindor :D 29 okt, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
Ta inte upp gamla trådar :s Det är några månader kvar till jul!
29 okt, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen