Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snyggt forum

Forum > Mugglarportalen > Snyggt forum

1 2
Användare Inlägg
carbe
Elev

Avatar


Jag tycker att detta är ett mycket snyggt forum om jag får säga min mening!

18 jan, 2007 20:33

Detta inlägg ändrades senast 2007-02-24 kl. 16:44
Antal ändringar: 1

Erfa
Rektor

Avatar


Men vad är nu detta!?

Det här borde ligga i det andra forumet!

/me leker moderator.

18 jan, 2007 20:35

carbe
Elev

Avatar


Oj, förlåt Erfa!

19 jan, 2007 15:51

Erfa
Rektor

Avatar


Otroligt kul man kan ha med hemmalekta forum. ^_^

19 jan, 2007 16:46

Eriskay
Elev

Avatar


Haha, komedi... I alla fall ett inteessant forum. men kanske lite grått och lite lite gränser mellan inläggen? JOBBA!!!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

19 jan, 2007 16:46

als
Elev

Avatar


Jag gillar faktiskt CSS:en rätt mycket jag också, och jag är riktigt kär i avatar-formateringen mot den bakgrunden av någon anledning. Svart tunn kant och den gråa tonen är otroligt mys. Kanske vill du jobba på lite mer gammal-ek-känsla bredvid stenen dock, det känns lite...kallt liksom?

17 aug, 2007 13:39

Erfa
Rektor

Avatar


Citat:
Jag gillar faktiskt CSS:en rätt mycket jag också, och jag är riktigt kär i avatar-formateringen mot den bakgrunden av någon anledning. Svart tunn kant och den gråa tonen är otroligt mys.

Yay, till och med LqR gillar designen. Då måste den ju vara bra.

Citat:
Kanske vill du jobba på lite mer gammal-ek-känsla bredvid stenen dock, det känns lite...kallt liksom?

Det stämmer verkligen. Jag har försökt göra vissa delar ljusare ett flertal gånger, men det har aldrig blivit så bra. Jag ska försöka lite till, tror jag...

17 aug, 2007 19:17

Borttagen

Avatar


hahhaa

14 jun, 2012 19:47

EMELESEL
Elev

Avatar


Den här tråden är fem år gammal...

14 jun, 2012 19:52

Borttagen

Avatar


^^ Ja...
Och typ den ända jag har sett Erfa skriva i!

14 jun, 2012 19:57

1 2

Forum > Mugglarportalen > Snyggt forum

Du får inte svara på den här tråden.