Grattis Huffle!
Forum > Off Topic > Grattis Huffle!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ni vann elevhemstävligen. Det är väl värt ett grattis
Dessutom undrar jag vem som kommer vinna nästa omgång eftersom den aldrig kommer avslutas :O God Jul 25 dec, 2009 10:48 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av Nessilini: Dessutom undrar jag vem som kommer vinna nästa omgång eftersom den aldrig kommer avslutas :O Haha, ja, det var ju en beättigad fråga. Nu har jag ställt in på att nästa tävling kommer att börja den 1 februari, så den nuvarande tävlingen slutar alltså den 31 januari 2010. Jag är glad att Hufflepuff vann förstås, men om den treden fortsätter kommer vi säkert att anklagas för korruption här på sidan. 25 dec, 2009 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erfa: Jag är glad att Hufflepuff vann förstås, men om den treden fortsätter kommer vi säkert att anklagas för korruption här på sidan. Haha det tvivlar jag på. Ärligt talat så är ni et elevhemet med flest aktiva användare. Därför är det rätt logiskt att ni vann. Det är även det som gör att Gryffindor ytters sällan vinner. Vi är inte så många... 25 dec, 2009 16:23 |
|
Borttagen
|
Wohoo! ^___^
26 dec, 2009 01:11 |
|
Zarzanoi
Elev |
Grattis huffelpuffare! fireworks!! 8D
Zarzanoi 26 dec, 2009 02:03 |
|
Solkatten
Elev |
Vi har inte vunnit ännu
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2011 23:20 |
|
childhoodlight
Elev |
18 nov, 2011 23:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...jag förstår ingenting. var försvann mitt svar? Jag är helt hundra på att jag postade i den här tråden (kollade på alla datum och tider bara för att vara extra säker liksom). ?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 nov, 2011 00:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen