Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] ähum vad har hänt?

Forum > Mugglarportalen > ähum vad har hänt?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


är det så för alla? att det är helt vitt och så?

7 jun, 2012 19:27

Borttagen

Avatar


För mig med..
Inte kul! D:

7 jun, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Ja!

7 jun, 2012 19:33

Solkatten
Elev

Avatar


Tror det. Så är det för mig i alla fall. Trodde först det var för mig det dampade, men tydligen inte. Hoppas Erfa fixar det snart :s

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jun, 2012 19:33

Borttagen

Avatar


tänk om det är tänkt? vill inte ha så!!!!

7 jun, 2012 19:36

Fang
Elev

Avatar


Så här har det varit för mig förut,men då försvann det nästan direkt. Nu vill det stanna kvar.

7 jun, 2012 19:36

Borttagen

Avatar


Så är det för mej också! trodde jag var den enda! O.o

7 jun, 2012 19:39

Solkatten
Elev

Avatar


Nu fixade det sig helt plötsligt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jun, 2012 19:41

Li
Biträdande rektor

Avatar


Erfa fixade det så fort han kunde, bara lite allmänt strul. Tog lite tid att inse att det inte bara var tillfälligt, då Mugglis var som vanligt för Erfa ganska länge!

without something there is no nothing

7 jun, 2012 19:45

Forum > Mugglarportalen > ähum vad har hänt?

Du får inte svara på den här tråden.