ähum vad har hänt?
Forum > Mugglarportalen > ähum vad har hänt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är det så för alla? att det är helt vitt och så?
7 jun, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
För mig med..
Inte kul! D: 7 jun, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Ja!
7 jun, 2012 19:33 |
|
Solkatten
Elev |
Tror det. Så är det för mig i alla fall. Trodde först det var för mig det dampade, men tydligen inte. Hoppas Erfa fixar det snart :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
tänk om det är tänkt? vill inte ha så!!!!
7 jun, 2012 19:36 |
|
Fang
Elev |
Så här har det varit för mig förut,men då försvann det nästan direkt. Nu vill det stanna kvar.
7 jun, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Så är det för mej också!
7 jun, 2012 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
Nu fixade det sig helt plötsligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 19:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Erfa fixade det så fort han kunde, bara lite allmänt strul.
without something there is no nothing 7 jun, 2012 19:45 |
Forum > Mugglarportalen > ähum vad har hänt?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen