Quidditchspel?
Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som alla som var med på hogwarts.nu vet så utlovades det ett Quidditchspel i flera år men det blev aldrig av. Jag undrar om Erfa hade funderat på att skapa något själv?
Det vore ganska kul att få användning för kvastar och sånt! 6 jun, 2012 13:44 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Ja, det hoppas jag han tänker.
Det skulle va superkul! Jag har en Nimbus 2000 och en dunderklubba. 6 jun, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skulle vara grymt kul!
6 jun, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Det låter naaiiis!
6 jun, 2012 19:15 |
|
Irah
Elev |
6 jun, 2012 20:03 |
|
moosen
Elev |
Det skulle vara väldigt roligt
8 jun, 2012 09:55 |
|
Carneol
Elev |
Jag har för mig att man kunde spela quidditch i hogwarts.nu? För jag minns att jag var sökare.. Man kanske bara kunde göra lag men inte spela?
8 jun, 2012 23:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Det skulle vara awesome! =) Särskilt nu när det är nya, fina kvastar
8 jun, 2012 23:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Carneol: Jag har för mig att man kunde spela quidditch i hogwarts.nu? För jag minns att jag var sökare.. Man kanske bara kunde göra lag men inte spela? Man kunde skapa lag men själva spelet kom aldrig without something there is no nothing 9 jun, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Det vore kul, vi får hoppas att Erfa kan fixa något sådant i sinom tid.
11 jun, 2012 21:29 |
Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen