Bor i chatt
Forum > Mugglarportalen > Bor i chatt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaga tycker att det borde finnas en chatt som man kan chatta med där man bor!
Jag bor till exempel i Panem och då skulle det kunna finnas en tråd DÄR! Li? 6 jun, 2012 09:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 6 kl. 13:11
|
|
Seriously
Elev |
Håller med!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
^^ Ja, det skulle ju vara kul, tycker jag.
6 jun, 2012 12:35 |
|
Zmaragd
Elev |
6 jun, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 12:42 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! jag kanske skrev lite incoherent(kan inte skriva det på svenska Vad betyder incoherent? (kan inte engelska något vidare ![]()
6 jun, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 12:45 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Tack! jag kanske skrev lite incoherent(kan inte skriva det på svenska Vad betyder incoherent? (kan inte engelska något vidare Hm... Svårt att förklara, jag får använda google translate... osammanhängande? Sometimes, Google Translate i your best friend ♥ Nejmen, jag tycker inte att det var osammanhängande. ![]()
6 jun, 2012 12:46 |
|
EMELESEL
Elev |
Det skulle faktiskt vara riktigt coolt!
6 jun, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 13:00 |
Forum > Mugglarportalen > Bor i chatt
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen