Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] snape?

Forum > Mugglarportalen > snape?

Användare Inlägg
april
Elev

Avatar


jag kan inte spela snape spelet! det blir bara grått, jag har försökt flera gånger! är det någon mer som har det så eller vet vad det kan bero på?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F108251491%2Flarge.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lhzq66OzKO1qeoehn.gif

4 jun, 2012 17:18

Clementin
Elev

Avatar


Det kan bero på att du inte har Java på din dator. C;

4 jun, 2012 19:38

Borttagen

Avatar


Det du beskriver är nog en bugg, ett fel. Buggar skrivs i buggar-kategorin och handlar de om Snape-spelet så skrivs dom i Snape och hans buggar tråden

5 jun, 2012 00:22

Li
Biträdande rektor

Avatar


Precis som Alex96 skriver!

without something there is no nothing

5 jun, 2012 09:58

Soda
Elev

Avatar


5 jun, 2012 11:49

Forum > Mugglarportalen > snape?

Du får inte svara på den här tråden.