snape?
Forum > Mugglarportalen > snape?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
april
Elev |
jag kan inte spela snape spelet! det blir bara grått, jag har försökt flera gånger! är det någon mer som har det så eller vet vad det kan bero på?
4 jun, 2012 17:18 |
|
Clementin
Elev |
Det kan bero på att du inte har Java på din dator. C;
4 jun, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Det du beskriver är nog en bugg, ett fel. Buggar skrivs i buggar-kategorin och handlar de om Snape-spelet så skrivs dom i Snape och hans buggar tråden
5 jun, 2012 00:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Precis som Alex96 skriver!
without something there is no nothing 5 jun, 2012 09:58 |
|
Soda
Elev |
5 jun, 2012 11:49 |
Forum > Mugglarportalen > snape?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen