Ett nytt chokladgrod-kort?
Forum > Mugglarportalen > Ett nytt chokladgrod-kort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patronuslight
Elev |
Jag brukar gå in på marknade och se vilka chokladgrod-kort det finns och har märkt en sak och nu tar jag upp det här. Det finns Ron-kort och Herminoe-kort men inte ett Harry kort!!! Varför?! Eller finns det det? Fast jag aldrig har sett det? Jaja jag vet inte men om det inte finns det kan väl rektor lägga till det? För jag fattar inte varför vi inte har den viktigaste personen när vi har andra som bara näms en gång.
På den här tråden kan man också ge förslag till nya kort. ^^ EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 4 jun, 2012 16:02 |
|
EmahS
Elev |
4 jun, 2012 16:04 |
|
april
Elev |
4 jun, 2012 17:11 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag har Harry! xD Haha, nejmen, han finns! Men han är ju rätt sällsynt
4 jun, 2012 19:58 |
|
Ginny00
Elev |
Harry finns, han är sällsynt bara.
4 jun, 2012 20:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag tkr inte Harry är så sällsynt xD känns som jag får honom oftare än Hermione xD
Men jag tkr det borde finns fler än tre guldkort dock ^^ ![]()
5 jun, 2012 01:12 |
|
Irah
Elev |
5 jun, 2012 10:14 |
|
Soda
Elev |
5 jun, 2012 11:48 |
|
Millson Lovegood
Elev |
5 jun, 2012 17:33 |
|
Patronuslight
Elev |
^^ Okej tack!
EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 5 jun, 2012 19:35 |
Forum > Mugglarportalen > Ett nytt chokladgrod-kort?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen