Klappa drakägg
Forum > Mugglarportalen > Klappa drakägg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad?
by my heel, i care not 3 jun, 2012 18:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
3 jun, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Det är en bugg, fast alla har vant sig vid den! När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad? Du måste vänta en timme innan du klappar draken igen... 3 jun, 2012 19:59 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Det är en bugg, fast alla har vant sig vid den! När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad? Du måste vänta en timme innan du klappar draken igen... Okej, tack Edit: Det fungerade när jag var inne på Google Chrome (jag hade bara försökt på Internet Explorer innan) by my heel, i care not 3 jun, 2012 20:02 |
Forum > Mugglarportalen > Klappa drakägg
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen