Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Klappa drakägg

Forum > Mugglarportalen > Klappa drakägg

Användare Inlägg
TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad?

by my heel, i care not

3 jun, 2012 18:59

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Det har hänt mig också

~MY TUMBLR~

3 jun, 2012 19:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad?
Det är en bugg, fast alla har vant sig vid den!
Du måste vänta en timme innan du klappar draken igen...

3 jun, 2012 19:59

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
När jag klappar mitt drakägg så står det att jag bara har klappat den en gång även fast jag har klappat den fler gånger. Är det en bugg eller vad?
Det är en bugg, fast alla har vant sig vid den!
Du måste vänta en timme innan du klappar draken igen...

Okej, tack

Edit: Det fungerade när jag var inne på Google Chrome (jag hade bara försökt på Internet Explorer innan)

by my heel, i care not

3 jun, 2012 20:02

Forum > Mugglarportalen > Klappa drakägg

Du får inte svara på den här tråden.