Fel Elevhem?
Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hej detta är min nya ff
Titel:Fel Elevhem? Rating: G Handlar om: scorpius har hamnat i gryffindor & hans pappa vägrar tala med honom & hans mamma dog i cancer,så man kan säga att han är föräldralös,men sen blir han kompis med albus & då förändras hela hans liv. Färdigskriven:nej jag kommer skriva ifrån några olikas perspektiv --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ska jag fortsätta???? 3 jun, 2012 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-27 kl. 21:52
|
|
Nymphadora_<3
Elev |
den värkar jätte bra, bara att börja för min del
3 jun, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Verkar bra! Skriv på
3 jun, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Ok
Kapitel 1(scorpius) Hur kunde allt bli så här på bara 3 år,mamma hade dött & pappa hade slutat prata med mig bara för att jag inte hamnade i slytherin,men vem vill gå där? ,jag hade inga kompisar så jag fattade inte hur jag hade ståt ut med två år dessutom hade jag inte fått tillåtelse att besöka hogsmeade. (Albus) han satt bara där ,Scorpius menar jag ,han hade ingen att vara med, jag tyckte verkligen synd om honom. Jag fattade inte att jag aldrig hade frågat om vi skulle bli kompisar,vi delade tillo med sovsal.nä nu får det vara nog tänkte jag,jag ska gå och prata med honom. (scorpius) han kom gående där,Han, Albus menar jag ,han kom fram till mig & frågade "hur har du det hemma?" med lungn röst "bra" svarade jag "är det säkert?" sa han "nää egentligen inte"svarade jag "vi kan prata om det"sa han.vi gick upp för trappan tills vi kom till vår sovsal,desto längre tid vi pratade kände jag mig bara varmare och varmare i hjärtat ,jag hade fått en vän ,en sån som man kan lita på,en vän som aldrig avbröt när man pratade.det här skulle för en gångs skull bli en bra termin tänkte jag. mer?????????? 3 jun, 2012 18:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 20:53
|
|
Borttagen
|
ja, du msåte verkligen skriva mer för det här var väldigt bra
3 jun, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
vad kul att så många tycker om den ,mer kommer i morgon
3 jun, 2012 19:48 |
|
amanda1104
Elev |
MER Här har du en ny läsare
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jun, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
YEY ,mer i morgon,måste lägga mig skooola i morgon
3 jun, 2012 21:30 |
|
95mas
Elev |
4 jun, 2012 05:49 |
|
Borttagen
|
Bra! Bara lite slarvfel men det märker man inte! Snälla kan några som läser denna ff en. Kan ni läsa min? DEN HETER:
Regina Lovegood Då skulle ni vara så snälla PS: min syrra (Ginny 04) fyller år i morgon!!!DS 4 jun, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen